Основна школа ''Вук Стефановић Караџић''26232 Старчево
Дел.бр..145/7 ____
Датум: 14.02.2019.год. Број јавне набавке: 1/2019
На основу Одлуке о покретању јавне набавке број 145 од 06.02.2019.године у поступку јавне набавке мале вредности, сагласно Извештају Комисије за јавну набавку број 145/6 од 14.02.2019 године, а у складу са чланом 108. став 1,3,4 и 5 Закона о јавним набавкама (''Службени гласник РС'', број: 124/2012, 14/2015 и 68/2015) доносим следећу:
О Д Л У К У
о додели уговора
1)Набавка добара – гасно уља екстра лако ЕВРО ЕЛ (лож уља)
Јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности, по јавном позиву објављеном дана 06.02.2019.године, на Порталу јавних набавки, интернет адреса: http://www.portal.ujn.gov.rs/ и на интернет страни Наручиоца: www.osvkaradzic.edu.rs
2) Број позиције у годишњем плану набавки за 2019.годину, позиција 421224, редни број 1 -предмет набавке добара.
Процењена вредност: 2.490.298,33 динара без ПДВ-а за 19.531 литара
гасног уље екстра лако евро ЕЛ (лож уље).
4) Евентуалних одступања од Плана набавке: нема.
5) Разлози за спровођење поступка јавне набавке мале вредности: на основу члана 39. став 1. Закона о јавним набавкама (''Службени гласник РС'',број: 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
6) Наручилац самостално спроводи поступак јавне набавке.
Рок за подношење понуда:14.фебруар 2019 године до 12:00 часова.
За спровођење предметне набавке, именована је Комисија за јавну набавку у саставу:
- Миљана Марковић, председник
- Јасмина Ђурин, члан
- Драгослава Рокнић, члан
Јавно отварање понуда обављено је дана: 14.фебруар 2019.године у 12:15 часова, у просторијама Наручиоца – Основна школа ''Вук Стефановић Караџић'' 26232 Старчево, ул.Иве Лоле Рибара 2
Отварању понуда није присуствовао представник ниједног понуђача.
7) Основни подаци о понуђачима – по позиву су конкурисала 3 понуђача, и то:
Ред. број |
Број под којим је понуда заведена |
Назив или шифра понуђача |
Датум пријема |
Час |
1. |
182 |
„ЕУРО МОТУС“ д.о.о Београ, ,Дубровачка 14/4 |
13.02.2019 |
8,33 |
2. |
185 понуда и 186 допуна понуде |
„Нафтна индустрија Србије АД Нови Београд, Милентија Поповића 1 11.070. Нови Београд |
13.02.2019 |
11.15 |
3. |
193 |
„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28 |
14.02.2019 |
8,00 |
Неблаговремених понуда нема.
8) Начин примене методологије доделе пондера:
Додела пондера извршена је сходно методологији утврђеној Конкурсном документацијом, тако да су понуђачи који су доставили исправне, прихватљиве и одговарајуће понуде оцењивани и рангирани на следећи начин:(навести сваки елемент критеријума и начин/формулу обрачуна броја пондера за сваку понуду).
Критеријум за оцењивање понуда:најнижа понуђена цена.
Ранг листа понуђача:
Ред. бр. |
Дел.број |
Назив / шифра понуђача |
Разлог због којег је понуда прихваћена |
Понуђена цена без ПДВ-а |
1. |
182 |
„ЕУРО МОТУС“ д.о.о Београ, ,Дубровачка 14/4 |
Понуђач доставио комплетну документацију |
2.340.204,42 динара |
2. |
185 понуда и 186 допуна понуде-меница |
„Нафтна индустрија Србије АД Нови Београд, Милентија Поповића 1 11.070. Нови Београд |
Понуђач доставио комплетну документацију |
2.405.633,27 динара |
3. |
193 |
„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28 |
Понуђач доставио комплетну документацију |
2.246.065,00 динара |
9) Понуде које су одбијене и разлози за њихово одбијање:
Ред. бр. |
Дел.број |
Назив / шифра понуђача |
Разлог из ког је понуда одбијена |
Понуђена цена без ПДВ-а |
1. |
/ |
/ |
/ |
/ |
10) На основу оцене понуда, спроведене у складу са конкурсном документацијом, изабрани понуђач је:
„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28
у свему, према усвојеној понуди број: 299/ЈН од 12.02..2019 године
уз следеће услове:
уговорени износ (понуђена цена) 2.246.065,00 динара
место испоруке Старчево; Иве Лоле Рибара бр.2
Директор:
________________
Саша Тасић
Упутство о правном средству: Против одлуке се може изјавити Захтев за заштиту права у року од 5 дана од дана објављивања одлуке на Порталу јавних набавки. Захтев за заштиту права подноси се наручиоцу, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији. Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње наручиоца предузете у поступку јавне набавке ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење захтева , а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.
Ако је у истом поступку јавне набавке поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње наручиоца за које је подносилац захтева знао или могао знати приликом подношења претходног захтева.
Чланом 151. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС” бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015 у даљем тексту: Закон) је прописано да захтев за заштиту права мора да садржи, између осталог, и потврду о уплати таксе из члана 156. ЗЈН.
Подносилац захтева за заштиту права је дужан да на одређени рачун буџета Републике Србије уплати таксу у износу прописаном чланом 156. ЗЈН.
Као доказ о уплати таксе, у смислу члана 151. став 1. тачка 6) ЗЈН, прихватиће се:
1. Потврда о извршеној уплати таксе из члана 156. ЗЈН која садржи следеће елементе:
(1) да буде издата од стране банке и да садржи печат банке;
(2) да представља доказ о извршеној уплати таксе, што значи да потврда мора да садржи податак да је налог за уплату таксе, односно налог за пренос средстава реализован, као и датум извршења налога. * Републичка комисија може да изврши увид у одговарајући извод евиденционог рачуна достављеног од стране Министарства финансија - Управе за трезор и на тај начин додатно провери чињеницу да ли је налог за пренос реализован.
(3) износ таксе из члана 156. ЗЈН чија се уплата врши;
(4) број рачуна: 840-30678845-06;
(5) шифру плаћања: 153 или 253;
(6) позив на број: подаци о броју или ознаци јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;
(7) сврха: ЗЗП; назив наручиоца; број или ознака јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;
(8) корисник: буџет Републике Србије;
(9) назив уплатиоца, односно назив подносиоца захтева за заштиту права за којег је извршена уплата таксе;
(10) потпис овлашћеног лица банке.
2. Налог за уплату, први примерак, оверен потписом овлашћеног лица и печатом банке или поште, који садржи и све друге елементе из потврде о извршеној уплати таксе наведене под тачком 1.
3. Потврда издата од стране Републике Србије, Министарства финансија, Управе за трезор, потписана и оверена печатом, која садржи све елементе из потврде о извршеној уплати таксе из тачке 1, осим оних наведених под (1) и (10), за подносиоце захтева за заштиту права који имају отворен рачун у оквиру припадајућег консолидованог рачуна трезора, а који се води у Управи за трезор (корисници буџетских средстава, корисници средстава организација за обавезно социјално осигурање и други корисници јавних средстава);
4. Потврда издата од стране Народне банке Србије, која садржи све елементе из потврде о извршеној уплати таксе из тачке 1, за подносиоце захтева за заштиту права (банке и други субјекти) који имају отворен рачун код Народне банке Србије у складу са законом и другим прописом.
Подносилац захтева за заштиту права је дужан да на наведен рачун буџета Републике Србије уплати таксу од 60.000 динара у поступку јавне набавке мале вредности .