Јвана набавка лож уље

Основна школа ''Вук Стефановић Караџић''26232 Старчево

Дел.бр..145/7 ____

Датум: 14.02.2019.год.                                               Број јавне набавке: 1/2019

На основу Одлуке о покретању јавне набавке број 145 од 06.02.2019.године у поступку јавне набавке мале вредности, сагласно Извештају Комисије за јавну набавку број 145/6 од 14.02.2019 године, а у складу са чланом 108. став 1,3,4 и 5 Закона о јавним набавкама (''Службени гласник РС'', број: 124/2012, 14/2015 и 68/2015) доносим следећу:

О Д Л У К У

о додели уговора

1)Набавка добара – гасно уља екстра лако ЕВРО ЕЛ (лож уља)

Јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности, по јавном позиву објављеном дана 06.02.2019.године, на Порталу јавних набавки, интернет адреса: http://www.portal.ujn.gov.rs/ и на интернет страни Наручиоца: www.osvkaradzic.edu.rs

2) Број позиције у годишњем плану набавки за 2019.годину, позиција 421224, редни број 1 -предмет набавке добара.

Процењена вредност: 2.490.298,33  динара без ПДВ-а за 19.531 литара

гасног уље екстра лако евро ЕЛ (лож уље).

4) Евентуалних одступања од Плана набавке: нема.

5) Разлози за спровођење поступка јавне набавке мале вредности: на основу члана 39. став 1. Закона о јавним набавкама (''Службени гласник РС'',број: 124/2012, 14/2015 и 68/2015).

6) Наручилац самостално спроводи поступак јавне набавке.

Рок за подношење понуда:14.фебруар 2019 године до 12:00 часова.

За спровођење предметне набавке, именована је Комисија за јавну набавку у саставу:

  1. Миљана Марковић, председник
  2. Јасмина Ђурин, члан
  3. Драгослава Рокнић, члан

Јавно отварање понуда обављено је дана: 14.фебруар 2019.године у 12:15 часова, у просторијама Наручиоца – Основна школа ''Вук Стефановић Караџић'' 26232 Старчево, ул.Иве Лоле Рибара 2

Отварању понуда није присуствовао представник ниједног понуђача.

7) Основни подаци о понуђачима – по позиву су конкурисала 3 понуђача, и то:

Ред.

број

Број под којим је понуда заведена

Назив или шифра

понуђача

Датум

пријема

Час

1.

182

„ЕУРО МОТУС“ д.о.о

Београ, ,Дубровачка 14/4

13.02.2019

8,33

2.

185 понуда и 186 допуна понуде

Нафтна индустрија Србије АД  Нови Београд, Милентија Поповића 1

11.070. Нови Београд

13.02.2019

11.15

3.

193

„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28

14.02.2019

8,00

Неблаговремених понуда нема.

8) Начин примене методологије доделе пондера:

Додела пондера извршена је сходно методологији утврђеној Конкурсном документацијом, тако да су понуђачи који су доставили исправне, прихватљиве и одговарајуће понуде оцењивани и рангирани на следећи начин:(навести сваки елемент критеријума и начин/формулу обрачуна броја пондера за сваку понуду).

Критеријум за оцењивање понуда:најнижа понуђена цена.

Ранг листа понуђача:

Ред. бр.

Дел.број

Назив / шифра понуђача

Разлог због којег је понуда прихваћена

Понуђена цена без ПДВ-а

1.

182

„ЕУРО МОТУС“ д.о.о

Београ, ,Дубровачка 14/4

Понуђач доставио комплетну документацију

2.340.204,42

динара

2.

185 понуда и 186 допуна понуде-меница

Нафтна индустрија Србије АД  Нови Београд, Милентија Поповића 1

11.070. Нови Београд

Понуђач доставио комплетну документацију

2.405.633,27 динара

3.

193

„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28

Понуђач доставио комплетну документацију

2.246.065,00 динара

9) Понуде које су одбијене и разлози за њихово одбијање:

Ред. бр.

Дел.број

Назив / шифра понуђача

Разлог из ког је понуда одбијена

Понуђена цена без ПДВ-а

1.

/

/

/

/

10) На основу оцене понуда, спроведене у складу са конкурсном документацијом, изабрани понуђач је:

„КНЕЗ ПЕТРОЛ“ ДОО Земун Батајница, ул. Царице Јелене 28

у свему, према усвојеној понуди број: 299/ЈН од 12.02..2019 године

уз следеће услове:

       уговорени износ (понуђена цена)    2.246.065,00 динара

место испоруке Старчево; Иве Лоле Рибара бр.2

Директор:

________________

     Саша Тасић

Упутство о правном средству: Против одлуке се може изјавити Захтев за заштиту права у року од 5 дана од дана објављивања одлуке на Порталу јавних набавки. Захтев за заштиту права подноси се наручиоцу, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији. Захтевом за заштиту права не могу се оспоравати радње наручиоца предузете у поступку јавне набавке ако су подносиоцу захтева били или могли бити познати разлози за његово подношење пре истека рока за подношење захтева , а подносилац захтева га није поднео пре истека тог рока.

Ако је у истом поступку јавне набавке поново поднет захтев за заштиту права од стране истог подносиоца захтева, у том захтеву се не могу оспоравати радње наручиоца за које је подносилац захтева знао или могао знати приликом подношења претходног захтева.

Чланом 151. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС” бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015 у даљем тексту: Закон) је прописано да захтев за заштиту права мора да садржи, између осталог, и потврду о уплати таксе из члана 156. ЗЈН.

Подносилац захтева за заштиту права је дужан да на одређени рачун буџета Републике Србије уплати таксу у износу прописаном чланом 156. ЗЈН.

Као доказ о уплати таксе, у смислу члана 151. став 1. тачка 6) ЗЈН, прихватиће се:

1.             Потврда о извршеној уплати таксе из члана 156. ЗЈН која садржи следеће елементе:

(1)     да буде издата од стране банке и да садржи печат банке;

(2)     да представља доказ о извршеној уплати таксе, што значи да потврда мора да садржи податак да је налог за уплату таксе, односно налог за пренос средстава реализован, као и датум извршења налога. * Републичка комисија може да изврши увид у одговарајући извод евиденционог рачуна достављеног од стране Министарства финансија - Управе за трезор и на тај начин додатно провери чињеницу да ли је налог за пренос реализован.

(3)     износ таксе из члана 156. ЗЈН чија се уплата врши;

(4)     број рачуна: 840-30678845-06;

(5)     шифру плаћања: 153 или 253;

(6)     позив на број: подаци о броју или ознаци јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;

(7)     сврха: ЗЗП; назив наручиоца; број или ознака јавне набавке поводом које се подноси захтев за заштиту права;

(8)     корисник: буџет Републике Србије;

(9)     назив уплатиоца, односно назив подносиоца захтева за заштиту права за којег је извршена уплата таксе;

(10)   потпис овлашћеног лица банке.

2.       Налог за уплату, први примерак, оверен потписом овлашћеног лица и печатом банке или поште, који садржи и све друге елементе из потврде о извршеној уплати таксе наведене под тачком 1.

3.       Потврда издата од стране Републике Србије, Министарства финансија, Управе за трезор, потписана и оверена печатом, која садржи све елементе из потврде о извршеној уплати таксе из тачке 1, осим оних наведених под (1) и (10), за подносиоце захтева за заштиту права који имају отворен рачун у оквиру припадајућег консолидованог рачуна трезора, а који се води у Управи за трезор (корисници буџетских средстава, корисници средстава организација за обавезно социјално осигурање и други корисници јавних средстава);

4.       Потврда издата од стране Народне банке Србије, која садржи све елементе из потврде о извршеној уплати таксе из тачке 1, за подносиоце захтева за заштиту права (банке и други субјекти) који имају отворен рачун код Народне банке Србије у складу са законом и другим прописом.

Подносилац захтева за заштиту права је дужан да на наведен рачун буџета Републике Србије уплати таксу од  60.000 динара у поступку јавне набавке мале вредности .