^Врх
  
  
  
Get Adobe Flash player

Претрага

Анкета

Ако је велика казаљка сата (овог испод анкете) дугачка 10цм, колико брзо се њен врх помера?

Pi/6 cm/min - 13.6%
Pi/3 cm/min - 27.3%
10Pi cm/min - 27.3%
20Pi cm/min - 20.5%

Укупно гласова: 44
Glasanje u ovoj anketi je zavrseno у: септембар 25, 2017

Ко је на мрежи: 24 гостију и нема пријављених чланова

Инклузивне плесне радионице

У ОШ “Вук Ст. Караџић” се настављају активности на пројекту “Наша школа – школа за све”, који реализујемо у оквиру програма “Оснаживање школа за инклузивно образовање” Министарства просвете и науке и програма Дилс.
Поред до сад реализованих семинара, трибине, пројекције филмова са фестивала “Ухвати са мном овај дан”, на ред су дошле и инклузивне плесне радионице.
Инклузивне плесне радионице организујемо уз подршку Групе “Хајде да…” из Београда и њихових сарадника. Група “Хајде да…” има дугогодишње искуство у креирању инклузивних плесних представа у којима учествују плесачи саврменог плеса и особе са инвалидитетом. Представе настају као финални продукт радионица, у којима присутни уносе своје искуство, уз вођство кореографа Бориса Чакширана и плесача..
Више о досадашњем раду можете видети на хттп://www.хајдеда.орг.рс/оквиртела/.




У четвртак 19.01.2012. смо у школи организовали презентацију овог начина рада, током које је око 280 ученика од 3 до 7 разреда, могло да чује нешто о бонтону у комуникацији са особама са инвалидитетом, тј. шта је корисно радити, а шта избегавати да бисмо се споразумели са особама са инвалидитетом. Приказани су инсерти са радионица и представе, и ученици су позвани да учествују у плесним радионицама које ће се одржати у четвртак, 26. јанура. 2012 у школи.
Наши гости су прошлог четвртка били, и доћи ће поново да плешемо представници Групе “Хајде да…” и њихови сарадници, особе са инвалидитетом.
Садржај презентације је у великој мери заинтересовао ученике, који су све време пажљиво пратили и узимали учешће у комуникацији са гостима.

Преко 50 ученика, од 3. до 7. разреда су у четвртак 26. јануара учествовали у инклузивним плесним радионицама. Учесници су имали ретку прилику да се крећу, плешу и креирају малу кореографију заједно са плесачима савременог плеса и особама са инвалидитетом (ту су биле две слабовиде особе и једна особа корисница колица). За децу је поред забаве и лепог времена које су имали, било корисно да искусе које су све могућности особа са инвалидитетом, али и да искусе неки други начин комуникације и повезивања са особама које су од њих по нечему различите. Коментари деце након радионица били су како би било лепо да има више оваквих садржаја у школи и како су њихови другари из разреда (који нису учествовали) погрешили што нису дошли.
Наши гости су такође били врло задовољни пријемом и начином на који су деца са њима комуницирала. Разговарали смо о начину да наставимо неки вид сарадње.

Copyright © 2013. www.osvkaradzic.edu.rs Rights Reserved.